Skåneland

Började kvällen med några öl och trevligt sällskap på Tröls i Malmö.
Blev sedan bjuden på middag på den finaste sushi-restaurangen, Saikö. Och tro det eller ej. Men jag åt rå hästfilé, anka, sill och en hel del annat. Jag är sjukt stolt över mig själv.
Annorlunda toalettinredning.
Lite rundvandring i Malmö.
Middag på Tröls.
Filmkväll hemma hos Mirijam och Tobbe som vi bodde hos. Här chillar Kalle med deras hund Alfie.
Fikatajm med våran utsökta morotskaka.
Kalle styrde upp gómiddag.
Lite sightseeing i Skåne innan vi åkte hem.
Jakriborg. En hansastad som är uppbyggd mitt ute på den skånska landsbygden. Riktigt fräckt!
Ett stopp på Ullared där det inhandlades två chokladmunkar och en julmust. Bra köp. Sen åkte vi hem mot Götlaborg igen.

Kommentarer
Postat av: Simone

Man kan ju nästan tro att du börjar tända på mat syrran;)

Gottgott annars förutom den där råa måltiden.. Uäk<3

2011-11-26 @ 17:32:18
URL: http://simonemarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0