Sommar och sol

Ja, denna helg har ju faktiskt varit helt fantastiskt bra. Fort som fan har det gått, men kul har jag haft. Lördagen tillbringade jag och Fia i Myckle som åskådare till den årliga Falket cupen och på kvällen hade vi en supermysig tvåmannaförfest på en filt med jordgubbar och melon på vår innergård. Därefter blev det utgång på Olles och Allstar. Galet och jaaa... Lite för mycket av det goda denna kväll. Men KUL var det. Och idag har jag glassat i solen, och ikväll åkte jag och Thomas till Stackgrönnan för lite kaffe och räkmacka (inte för min del dock) och sedan till Bergsbyn för lite (?) mjukglass. Perfekt avslut på denna härliga och cpvarma helg.
Finalen i cupen avgjordes på straffar och det var tillslut Falket som tog hem pokalen i år.
Det avgörande målet.
Inför kvällen inhandlades detta.
Som sagt. Mycket bra helg. Och nu är det bara att återgå till vardagen igen. En 6-dagars jobbvecka väntar. Yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0