Supersugen

Jag vet inte hur det kommer sig att jag har gått och drömt om blodpudding idag och bara toklängtat tills jag fått äta det. Och sagt och gjort - det smakade fantastiskt!
.
Och nu har vi delat upp allt inför lördagen. Shit. Jag och 10 st till, kommer att hjälpa till att rikta spots och dylikt till The Haunted och Säkert! Sedan kommer det bli någon slags dans till Robyn och Oskar Linnros, samt någon typ av marschering till Lykke Li och även någon slags parad. Känns sjukt kul, men pirrigt. Men tror nog det kommer bli GULD. Bokstavligt talat.
.
Och detta inlägg avslutar vi med dagens visa och optimistiska ord från Fia - Livet är tungt.

Kommentarer
Postat av: Fia

haha! jag blir så jävla depp när jag är trött.

men idag är jag glad!!

2011-01-20 @ 09:02:29
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0