P3 GULD - en kväll att minnas!

Det är svårt att beskriva en sån här kväll faktiskt! Men var nog längesen jag hade så sjukt roligt! Var bara som ett enda långt glädjerus! Och känslan att dansa för typ 2500 pers är rätt skön, man bara njuter av varje sekund. Ville typ aldrig att kvällen skulle ta slut. Så därför forsatte sedan kvällen till avenyn, där jag mötte upp Fia, Sanna och Emelie för lite Yaki-Da! Och där blev det mycket spillt vin, mingel och dans. Looove it. Sedan avslutade vi kvällen såhär:
.
Fia - Men åh, jag kommer ju frysa ihjäl, jag har ju bara skinnjackan...
Jag - Men jag har ju en massa kläder från P3, har ju bland annat min vita overall från Lykke Li-numret.
Fia - Ge mig den!
Jag - (Lite tveksam). Eh, okej... Varsågod, här har du den.
.
Sagt och gjort, Fia tog på sig den, vandrade hela vägen längs avenyn och fick märkliga kommentarer:
- Kondom?
- Det är ju ologiskt!
- Går du på Chalmers?
- Ska du gifta dig?
Haha. Tack Fia, för att du avslutade kvällen på absolut bästa sätt!
Hej, vitrorattviärskitsnyggaförattviputarmedläpparna.






En ansträngande dag. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0