I rymden finns inga känslor

Igår såg vi ovannämnda film. Och den var riktigt, riktigt bra. Och jag önskar verkligen att jag kunde göra som han, Simon i filmen. Alltså att bara ha ett ställe att fly till, där inga känslor existerar och där man bara kan stänga ute omgivningen och bara vara. Det hade jag behövt ibland.
Och nu är det helg, en väldigt efterlängtad sådan också. Och jag hoppas man kommer kunna göra något bra av den ändå, även om den kommer bli väldigt lugn. Men så slut som jag är nu, i både kropp och själ, så slut har jag inte varit på länge. Och jag vill egentligen bara sova, sova och sova, men ska försöka göra något vettigt också. Frågan är bara vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0