Ganska ointressant dag

Jag vet inte vad det är, men det går så trögt i skolan nu. Känns som att man har allmänt svårt att hitta motivation. Inte för att man inte vill dansa (för det vill jag verkligen), utan mest bara för att allt känns så segt. Inga jätteroliga lektioner, utan allt har bara blivit till en enda lång och seg vardag. Men det vänder säkert. Samt att jag tror att sportlovet kommer göra susen. Och efter lovet så börjar det faktiskt gå mot vår här nere, och då tror jag all glädje kommer komma på köpet också. Eller det är då vad man hoppas på iaf.
.
I övrigt är det inget speciellt som händer nu. Saknar bara Thomas mer än någonsin och tycker att de dryga två veckorna som är kvar tills vi ses, bara ska svischa förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0