Cravings

Herregud, jag börjar bete mig som en gravid kvinna (vilket jag verkligen inte är). Men jag är sugen på så sjukt konstiga saker hela tiden. Och den här veckan är det morotsdryck för 4-månaders bebisar som gäller. Fick bara ett ryck när den stod där i hyllan på Konsum och bara väntade på mig. Och sagt och gjort. Den fick absolut följa med hem. Undrar bara om Lars-Åke (som är typ sveriges bästa kassör) kunde räkna ut vad jag skulle äta idag? Man brukar nämligen rätt ofta få en kommentar om sina inköp, men det här var nog en för svår nöt att knäcka, till och med för honom:
- Russin
- Mjölk
- Morotsdryck för barn
- En sesamkaka
- En kiwi
- Hårsnoddar
samt Blodpudding.
Eeeh, ja. Ni förstår väl logiken?

Det här är alltså the shit. Drack det ofta när Simone var yngre och det är så stört gott. Mmm. Mer barnmat åt folket!

Kommentarer
Postat av: Simone

Konstigt nog avskyr jag morotsdryck nu, trots att jag drack det konstant förut. Mystiskt..

2011-02-01 @ 15:32:55
URL: http://simonemarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0