Sprid kärlek!

Blev födelsedagsfest igår på söder med fina Mala och Mårten och andra härliga skelleftetyper. Och det blev "hänga-gubbe", drinklekar, bastu med kläder och sedan utgång på ett knökfullt ALLSTAR. Mycket lyckat. Och de roligaste samtalen igår var nr 1 - när Mårten ringde taxiväxeln.
.
Mårten - Hörde jag rätt? Uppfattade jag ett hej?
Kvinna i kundtjänst - (oklart)
Mårten - Är du sugen?
Kvinnan - (oklart)
Mårten - Nä, jag är upptagen.
Kvinna - (oklart)
Mårten - Men ha en trevlig kväll och SPRID KÄRLEK!
(Och konstigt nog kom det en taxi trots allt).
.
Samtal nr 2 var Samme i taxin.
Samme - Du, är det okej att du stannar så att jag kan slänga ut en påse vid polisstationen?
Taxichauffören - Ja, det går väl bra.
(Måste nog vara topp 3 på konstigaste taxifrågorna).
.
Och jag glömde kameran hemma, så lite mobilbilder, med alldeles för mycket blixt, får duga.

Kommentarer
Postat av: Mala

Haha, hur kunde jag missa det där! :)

Jätteroligt att du var med.. hoppas du har en mysig vecka där hemma nu!

Kram kram

2011-02-15 @ 19:21:42
URL: http://malindegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0