Hemmadag

Bestämde mig för att vara hemma idag och vila upp foten. Den är dock inte så farligt svullen, så jag hade säkert kunnat vara med och dansa lite grann idag egentligen. Men eftersom att jag vet att jag har allvarliga problem med att ta det lugnt, så var det nog klokast att stanna hemma och låta foten bli helt bra innan man får för sig att dansa igen.
.
Men i helgen så väntar iaf en supermysig helg med fina D2. Och ikväll inleder vi med bio och mys, sen får vi se vad det blir imorgon. Men det ryktas om brunch, stadsbesök, tacos och lite melodifestival? Blir nog kalasbra oavsett.
Och det är helt STÖRT vad jag längtar tills vi kan sitta ute på luncherna igen. Det kommer bli guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0