Hej, klantskalle.

Shit pommes. Idag har vi kört hårt. På jazzen tog vi i för kung och fosterland och på moderna likaså. Så när väl baletten kom så hade mina muskler gett upp för dagen och i en piruett i slutet av lektionen, så gav min fot vika och jag fick all vikt över utsidan av foten och föll. Så det krasade till lite, dock inte så illa som man är van vid, men det kändes ändå rätt rejält. Men klassen var kalas och is och bandage var på plats inom bara några sek. Så förhoppningsvis ska det inte bli så illa. Men det är lite oroväckande att det gör mer ont nu än innan. Men håller ändå alla tummar för att jag ska kunna dansa så fort som möjligt. Helst imorgon.
.
Dock så ligger alla stukningar i lä om man jämför med förra vårens stukning. För där snackar vi ballongfot utan dess like.
Hej, vanskapt fot.

Kommentarer
Postat av: Mala

Åh nej.. hoppas den läker fort! :)

Jag är bara hemma i skell över helgen.. åker tillbaka på måndagen kl.13.

Kram

2011-02-03 @ 20:39:23
URL: http://malindegerman.blogg.se/
Postat av: linn

nej men rebecca! bajsfot! hoppas det gör över fort..:(

tack för din fina kommentar tidiagare :)

måste ju träffas och snacka om vi är hemma samtidigt nu på sportlovet! håller med, tror vi känner mycket samma.. kraaam

2011-02-03 @ 20:45:27
URL: http://linn1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0