Halv tio hos mig

Hur är det ens möjligt att vara hungrig exakt hela tiden? Jag förstår inte. Och det spelar typ ingen roll vad man stoppar i sig heller, man är ändå hungrig igen efter 2 sek. Så den vanligaste frågan i den här lägenheten är nog (direkt när någon av jag och Fia går in i köket) - VAD SKA DU ÄTA? Eller SKA DU ÄTA NÅGOT? Och svaret är 10 av 10 gånger JA. Hm. Svårttaggade tjejer?
.
Och foten känns sådär. Inte så svullen, men det dunkar och pulserar som fan i den och jag är arg. Trodde man skulle slippa sånt här skit när man la av med fotbollen. Men icket. Nog ska man lyckas med sånt här ändå. Det verkar ju liksom vara min grej. Blä. Får spunk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0