Jag är så glad att jag är glad

Var hos läkaren idag för att stämma av lite om hur jag mår och så. Och jag är så sjukt glad över att kunna säga att jag mår bättre och att jag verkligen menar det. För det är så enormt stor skillnad på hur jag mår nu och hur jag mådde då jag kom hem för 9 veckor sedan. För då kändes det verkligen som att jag aldrig någonsin skulle bli pigg och glad igen. Och jag trodde att vakna nätter, ångestattacker, oro, nedstämdhet samt allmän trötthet, skulle förbli min vardag.
.
Men nu, efter många veckors sjukskrivning och ett lugn här hemma i norr, så kan jag verkligen säga att jag mår bra. För nu kan jag äntligen sova på nätterna, jag kan känna att jag vill göra saker, jag kan skratta, jag kan hantera måsten, jag orkar träffa mer folk, jag känner att jag vill träna igen och jag är framför allt så mycket lugnare som person. Och jag är så glad för det. Och jag har nog aldrig uppskattat att må bra så mycket som nu. Så jag vet faktiskt inte hur jag ska tacka alla nära och kära som ställt upp för mig så mycket. Men jag är enormt tacksam, det hoppas jag ni förstår.

Kommentarer
Postat av: Fia

åh, du förstår inte hur glad jag blir när jag läser det där, vännen!

<3

2011-04-15 @ 14:20:18
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0