Men värt

Antingen så har jag sämst immunförsvar eller så är jag bara allmänt dålig på att ta hand om mig själv. Vet inte vilket. Hur som haver. Den konstiga skiten som jag haft i min kropp visade sig vara "akut övre luftvägsinfektion" vilket innebär virusinfektion, vilket i sin tur innebär att jag fick bannor av doktorn för att jag tränat med det här och blev därmed sjukskriven och totalt förbjuden att träna på en hel vecka. Kul liv. Men hur lätt är det egentligen att veta när man ska ta saker på allvar eller när man bara ska låta bli att känna efter? Men, men. Fick även recept på en hostmedicin som gör mig ännu tröttare än vad jag redan är, så ja. Jag och sängen får väl helt enkelt bli ännu tajtare än vad vi redan är. Åh. Det här känns så sjukt ovärt, men det är väl så här det går när man inte riktigt tillåter sig själv att lyssna på sin kropp i god tid. Irriterande är det då minst sagt och det känns INTE okej att missa såhär mycket skola. Fy.
Denna skönhet (från Joppe), var en av lördagens fina presenter. Tack!
(Men förlåt för världens mest utförliga och tråkiga sjukdomsbeskrivning för övrigt).

Kommentarer
Postat av: Maria

det är okej. allting kan inte vara gyllene skogar och gröna ängar. det är ju alla ups- and downs som gör livet fint.

2010-09-27 @ 22:13:27
URL: http://silverguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0