Men hallå där, typ.

Jasi. Nu är det riktigt dålig uppdatering här. Sorry. Nä, men det som har hänt är egentligen att jag mest av allt bara njuter av tiden med att ha min gubbe här. Dock så har jag lyckats åka på något skit som jag inte riktigt lyckas bli av med. Började må dåligt i måndags och fick feber, sov halva gårdagen och började må bättre på eftermiddagen, så jag gick till skolan imorse som vanligt, men nä. Det gick inte alls. Började må kasst igen. Så ja, vad det än är som spökar i min kropp så får det gärna försvinna nu. Har verkligen inte tid med sånt här skit.
Men egentligen vill jag faktiskt inte klaga på något, för jag är verkligen så lycklig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0