Hej, soffan.

Jaha, då var första mördaronsdagen avklarad. Trodde dock aldrig att den skulle ta slut. Uuuh. Nä, men har ändå varit en rolig dag med jazz, modernt, akrobatik, balett och stepp. Sen kan man ju bara diskutera hur bra man presterat en dag som denna då typ alla muskler varit ur funktion. Men, men. Imorgon tar vi nya tag med skola och sedan MAT och klassmys efteråt. Det kommer behövas.
.
Och nu ska jag nog dö en stund och sen njuta av Halv åtta hos mig och Bonde söker fru med sambon (våra 40+ tv-kvällar är ju bara för bra).

Kommentarer
Postat av: simone

Hahah, jo den har hängt på min dörr större delen av året och sommaren ;) Fick den när jag besökte dig i liköping tror jag:D

2010-10-06 @ 19:03:09
URL: http://simonemarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0