Hej, nu roar vi oss.

Öh ja. Åkte in en liten sväng till stan för att fika med en gammal klasskompis till Fia. Trevligt.
.
Annars är det pissväder utan dess like och jag undrar om någon vill vara så snäll att uppfinna ett paraply med Gbg-standard (dvs ett mycket tåligt paraply som tål minst 30 m/s och skyddar dig från alla håll, inklusive nerifrån och som inte vänder sig upp och ner så fort vinden får tag i det). Bra. Tack.
.
Och nu powernapar Fia och jag har insett att det faktiskt går att använda webcamen på datorn. Så eeeh ja okej, så roligt har jag denna lördag.
(Alltså, egentligen så är jag ju inte riktigt sådär glad, men men. Ett litet leende eller två kan man ju alltid bjuda på).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0