Det var såhär allt började

Jag hade aldrig ens vågat hoppas på att jag skulle träffa Dig i sommar. Du var en kille från min hemstad som jag inte ens visste fanns. Men många slumpar förde oss samman och det var så härligt att vi snabbt insåg att vi var menade för varandra. Tror aldrig jag har känt så mycket för någon, och inte så snabbt heller. Och det är ett väldigt klyschigt uttryck att säga det här, men nu vet jag vad som menas med att "ha blivit tagen med storm". Du vände verkligen upp-och-ner på min värld och du har gjort mig till den lyckligaste tjejen som vandrar på denna planet. Så tack gubben för 2 fantastiska månader, du är otrolig!
Och idag är nog första dagen jag kan säga att jag faktiskt mår lite bättre. Peppar, peppar.

Kommentarer
Postat av: Johanna Öhman

vad fint :)

Är glad för din skull Rebecca! Kärlek är härligt!



Kramar Johanna

2010-10-02 @ 03:02:53
URL: http://johannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0