Äntligen fredag?

Och så var det helg igen. Men det värsta är att jag inte kommer njuta av den. Tycker det är så jävla svårt att njuta av en helg, som man inte gjort sig förtjänt av.
.
Blev ett besök på vårdcentralen idag igen (hej, stammis typ?). Bad de ta alla möjliga prover bara för att få bukt med vad det är för skit som bara drar runt, runt i min kropp. Och ja. Jag har nog inte blivit kvitt det förra viruset, så läkaren tyckte jag bara skulle fortsätta vila tills det är helt bra. MEN VAD SJUTTON?!? Vila - det finns ju fan ingen tid för det längre.
.
Så ja, det enda man kan hoppas på nu är väl att man tar sig igenom nästa vecka levande och sen får man vila i sinne under höstlovet. Suck. Känner inte peppen på livet för tillfället.
Och när man får såhär mycket tid över och man inte kan göra det som man tycker allra bäst om, så inser man verkligen hur mycket dansen/träningen betyder för en. Finns nog inget som får mig att må så bra som det. Finns inget som ger mig så mycket glädje och energi. Och trots att det ibland är det jobbigaste jag vet, så är det ändå det jag älskar. Älskar känslan av att vara helt utpumpad, att ha tömt alla energiförråd till max och bara vara så jäkla trött att man inte ens orkar röra ett finger då man är klar. Det är det bästa jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0