This is my hometown

Det här var verkligen ingen bra dag i skolan. Var så sjukt opeppad redan från morgonen och önskade typ att jag skulle ha varit dödsjuk idag när jag vaknade. Men icket. Var nog bara sådär klassiskt måndagssjuk, så man fick helt enkelt bara släpa sig till skolan. Och ja. Där gick det ju som det gick också. Huvudet är typ tjockt av allt annat än dans just nu och någon koreografi gick det verkligen inte att ta in. Så ja. Jag hoppas morgondagen känns bättre.
Jag längtar hem som fan nu. Och jag skiter faktiskt fullständigt i att ni har 130 minusgrader och massvis med snö där uppe. För jag vill faktiskt bara njuta av att vara hemma i det norrländska lugnet, njuta av att vara i närheten av mina nära och kära, vakna upp i min älsklings famn, dricka mängder av kaffe och glögg, låta näsborrarna frysa till is, vandra runt i mörkret och stillheten med fula snowjoggings, gå ut på ett aspackat Station 8, åka skridskor på Sjungandes isplan och fira nyårs i 131 minusgrader. Och ja, jag vill till och med hem och träffa alla söta (och alla inte fullt lika söta) tanter och gubbar på Konsum. För så mycket saknar jag Hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0