RUO

Idag hade vi RUO (examination) i balett och modernt, tror det gick rätt bra. Och därefter har vi bara jobbat på projektet. Känns bra och det känns som att vi faktiskt kommer oss framåt. Och idag var även första dagen som man faktiskt var hemma i vettig tid från skolan. Skönt. Så idag hann vi till och med laga exklusiv falukorv med pasta till vår käre vän Nathanael som är på besök. Trevligt. Och sen blev det ett obligatoriskt Hemmakväll-besök och lite tisdagsgodis för en billig peng. Jag gillar.
Kan ju för övrigt tillägga att mina nya (och dyra) steppskor som jag tjurade till mig igår (efter att mina gamla gått sönder för typ sjuttionde gången), fungerade alldeles utmärkt! Så det tackar vi för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0