Helg ljuva helg

Älskar att det är fredag idag. Och jag älskar att jag tog mig ut på en löprunda efter skolan. Var faktiskt hur skönt som helst att få rensa kroppen och knoppen lite grann. Så nu kan man ta emot helgen med öppna armar. Nice! Så ikväll kommer Emma hit för lite fredagsmys med Idol. Blir en perfekt fredag. Har till och med inhandlat julmust och skumtomtar för att få en liten försmak på julen.
.
Och imorgon blir det att se D3:s föreställning "sof". Och det kommer bli underbart att se, samtidigt som jag är ganska så säker på att jag kommer gråta floder. Hej, superblödig tjej. Men man blir ju faktiskt bara så stolt över att ha så fantastiskt duktiga människor runt omkring sig.
Och se vad lite kontaktimpro kan göra. Haha. Snygga blåmärken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0