Hej, skitonsdag.

Vaknade 2 inatt av att våran brandvarnare tjöt som fan, trodde att det brann men såg då ingen eld, så konstaterade snabbt att den bara höll på att få slut batteri. Men ändå, skönt sätt att bli väckt på mitt i natten? Nja. Och sak nummer 2 som förstörde min dag var att mina nylagade steppskor gick sönder igen efter bara några enstaka steg. Värt? Nä. Så nu ska jag fanimej kräva ett par nya. (Hat).
.
Annars då. Jo, jag är trött som få, sitter och äter ungkarlsmiddag (grillkorv, köttbullar och färdig klyftpotatis) och vill egentligen bara gå och lägga mig NU. Men nä. Lite gunillajazz ska man gå igenom (eftersom att någon stackare ska leda uppvärmningen imorgon) sen så har jag hört att man tydligen borde duscha efter en sån här dag, men det vette sjutton om jag orkar göra det idag (man ska ju trots allt svettas imorgon igen).
.
Men, ja. Det var väl typ det.
Så nä, ibland så får man bara inte till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0