Goddagens

Lördag den 13 november, 7 grader varmt, ingen snö än så länge och jag är trött som ett as. Men tog mig, trots denna enorma trötthet, in till stan imorse för att fixa mina förbannade steppskor (igen). Och de envisades om att de skulle försöka laga dem igen, vilket jag inte tror kommer funka för fem öre. Men visst, om de så gärna vill det så får de väl göra det (bara de ger mig ett par nya sen då de går sönder igen för typ femtioelfte gången).
.
Hur som haver, nog tjatat om dessa eländiga skor. Var en supermysig kväll igår med Emma. Tack för det! Och ikväll blir det att se "sof" med Fia och Katrine, sen dra sig hem och njuta av "Så mycket bättre". Skön lördag.
D3:s slutproduktion på Balettakademiens teater 13, 17, 18, 19, 20 november kl. 19 (vardagar) kl. 18 (helgdagar). Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0