Jag hatar sjukhus

Min fot har verkligen inte gjort några framsteg, så idag var jag bara tvungen att ta tag i saken. Så åkte till vårdcentralen och en läkare fick titta på den, och det första han säger är "det här ser inte alls bra ut" och jag hann bara tänka fuck, fuck, fuck, inte nåt mer skit nu. Men blev iaf skickad till röntgen på Lundby sjukhus (som verkligen låg långt borta mitt ute i ingenstans). Men röntgen visade ingen fraktur, så halleluja, säger jag då bara! Något flyt ska man väl ha.

Men det är iaf en rejäl stukning som jag har fått och jag får inte belasta den tungt förrän den är helt bra, vilket betyder att jag fortfarande inte kan dansa på helfart på ett jävla bra tag till. Fuck, igen.

En väldans positiv sak är iaf att det har varit så underbart vårväder här idag, sjukt varmt och folk har gått omkring i bara t-shirt. Det gillas.




Och ikväll skulle jag egentligen ha jobbat som publikvärd på treornas föreställning, men jag fick dispans av mina kära klasskamrater, så jag får vila ikväll, för jag är helt slut, både fysiskt och psykiskt. Har noll energi. Tror all den här skiten bara sugit musten ur mig.

Men vad sjutton! Snart vänder väl allt. Och då jäklarns, ska jag njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0