It's friday

Har lagt mig tillrätta i sängen för att snart ta mig en liten powernap innan jag och Joppe ska bege oss till Tanja och Madde. Var väl en helt okej fredag i skolan idag, om man bortser från att jag är HELT SJUKT less på att kolla på lektioner. Pallar nog inte titta på en enda lektion till, så får verkligen hoppas att min fot är dansbar på måndag.

Fick även en liten förhandstitt på danstreornas slutproduktion "Area 14" idag. Och oh, lord! Sjukt bra var det.


Idag har jag en färgglad fossing och inte riktigt lika svullen. Så det går då framåt iaf...


Och Tanja och Robin förlovade sig idag. Fråga mig inte varför, men jag har en sjuk klass. Men vem tackar inte nej till en hemmavirkad ring?



Sov gott, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0