Hej, trött tjej.

En hektisk dag är nu äntligen över. Och bl.a detta har hunnits med.
- köpa tårta kl. 8 på morgonen på bageriet
- gratta Leila innan skolan
- promenera hem igen, äta frukost och sedan ta sig till skolan
- överleva tre danslektioner
- stretcha
- åka in till stan och köpa hörlurar åt Joppe
- åka hem igen och göra sig i ordning
- handla
- äta middag hos Leila och Fia
- hem igen för att laga mat (lunchlådor till morgondagen)
OCH NU SITTER JAG UTSLAGEN I VÅR SOFFA OCH KÄNNER MIG DÖD.

(Det lät dock inte så farligt nu när jag läste igenom vad vi gjort, men jag börjar väl bli gammal).



Och Joppe fick äntligen sitt efterlängtade Sims 3. Lyckan är total.
(Och jag är redan less på sims-musiken). Skjut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0