Hej, bitter tjej.

Efter att hyra, räkningar, skulder och mat är betalt, så har jag nu 750 kr kvar att leva på i 26 dagar till. Jag hatar det! Jag säger inte att pengar är allt, men man kan ju inte ens leva ett normalt liv på dessa pengar. Nä, jag måste verkligen skaffa mig ett extrajobb. Pallar inte att ha det såhär. Men det enda jag hoppas på nu är att jag åtminstone har lite flyt med deklarationen och att jag kommer få tillbaka lite pengar i år... Men varför ska jag ha flyt med det nu när allt annat gått emot mig hela jävla våren? Kommer säkert få restskatt.

Och så blir jag så fruktansvärt trött på mig själv. Allt som är i min närhet går bara sönder och försvinner. Så igår slutade bara mina svindyra hörlurar att fungera. Och till råga på allt så är mitt kuvert med presentkort för ca. 1500 kr bara spårlöst försvunnet. Bra där, Rebecca.

Och så fattar jag inte heller varför det är -138 grader i vår lägenhet nu. Är det någon idiot som stängt av värmen eller? Har varit så hela helgen. Grymt irriterande.

Nä, förlåt. Ska inte klaga mer nu, men man blir bara så trött på allt. Och jag tycker man får ha såna dagar.

Men nu håller jag iaf tummarna för Skellefteå i hockeyn. Kom igen och krossa FBK nu och gör mig lite glad en dag som denna.


Från gårdagens "jobb" på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0