Ett enormt tomrum infinner sig

Jag vet inte ens vad jag skriva längre. Försöker komma på vad jag egentligen känner just nu, men det är bara ett enda stort tomrum inom mig. En enormt stor känsla av likgiltighet bara.

Den senaste tiden har varit så påfrestande och det har varit så många upp-och-nergångar att man ibland knappt vetat varken ut eller in. Men jag har vuxit enormt mycket av denna erfarenhet och jag har kommit nära människor på ett sätt som jag inte trodde var möjligt. Så på något sätt kan jag verkligen känna att det här har gett mig något fantastiskt. Jag har fått en helt annan syn på livet, och det tar jag med mig i bagaget till framtiden.

Livet är verkligen en enda stor resa av lärande och utveckling och det har jag nu fått erfara
.
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0