Ytterligare en dag i flyttens värld

En mysig start på dagen med lunch med nära och kära i ett soligt Skell.





Och hela dagen har spenderats i huset på sjungande tillsammans med syskon och mamma för att göra ett tappert försök att få ner allt i lådor. Men jag säger då bara det. DET TAR ALDRIG SLUT! Men det är klart, en familj på 7 pers som bott i ett hus i typ 25 år, det blir en jävla massa grejer. Bara att konstatera.


Återfann dock mitt älskade gosedjur, Kalle (som jag inte sov utan en enda natt förrän jag blev typ 15 år och var tvungen att byta ut honom mot en kille). Illa. Och jag kan även berätta att han var rosa förut. Jag vet, lite svårt att tro.

My precious. Han ska lätt få sova med mig inatt.

Kommentarer
Postat av: Fia

haha, åååh, kalle! vilken klassiker :)

tack för en fin dag, vännen!

2010-06-17 @ 12:53:51
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0