Vår tid är nu

Starka känslor. Starka band. En oförglömlig tid.

Mitt första år som elev på Balettakademien, har varit ett otroligt händelserikt och lärorikt år. Tiden har gått så fort, men ändå har man hunnit med så mycket. Man har lärt sig otroligt mycket om sig själv och om andra. Och klassen är det bästa man har haft, så fina människor och så mycket kärlek. Vi har delat allt tillsammans det här året. Svettats, kämpat, gråtit, skrattat, festat, åkt på resor och bara njutit av att ha varandra i sin närhet. Och klart att vi har haft våra dispyter också, vilket är naturligt då man umgåtts så intensivt som vi gjort, men vi vet ju trots allt, att vad som än händer, så har vi varandra.

Så kära klass, jag avgudar er allihopa, och ser redan fram emot 2 fantastiska år till med er. Och till Joppe och Maria som slutar - jag kommer sakna er enormt, men jag önskar er all lycka till! Och så ses vi snart!



Det kommer bli tomt utan er. Förbaskat tomt.

Kommentarer
Postat av: Maria

jag älskar dig <3

2010-06-13 @ 20:22:52
URL: http://silverguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0