Vakande

Blev en lång natt igår. Satt uppe med Joppe till kl. 4 imorse, sen gick vi och la oss, somnade som klubbade sälar, steg upp igen vid 6 för att säga hejdå till varandra, somnade därefter om igen (och trodde jag ställt en väckare på kl.9), men icket. Vaknade kl.12 och trodde jag hade missat tåget och allt. Lite lätt panik sådär.

Men nu tror jag att jag har koll på läget. Väskan är iaf packad och väger säkert minst 30 kg (som vanligt då jag försöker packa "lite").

Och min chef från Konsum hörde av sig idag också, så på fredag drar verkligheten igång igen. Hej, hopp. Men tror jag behöver det, har insett att jag är sämst på att leva utan rutiner. Blir på tok för rastlös.

Men hejdå, Götlaborg på ett tag då!

Tack alla underbara BA:are för detta år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0