En lite vemodig känsla

De senaste internetfria dagarna har sett ut såhär i ett varmt och soligt Göteborg.







På jakt efter kvarglömda kläder. Hittade 3 plagg (som jag inte ens visste om att jag hade borta). Snacka om att jag är tjejen med kollen.

Och nu är skåpen tömda och sommarlovet ligger och väntar kring hörnet, bara en champagnefrukost, skolavslutning och fest kvar. Sen är det faktiskt LOOOV. Helt stört.

Och idag hade D3 & M3 sista dansen/sången och jag lovar att ingen lämnades oberörd efter deras framträdanden. Alla satt och snyftade ikapp och det känns så otroligt tråkigt att de slutar nu. Men ja. Det är nog ingen tvekan om att de kommer lyckas i livet, de är nämligen helt jäkla fantastiska!


Ps. JAG NJUTER AV ATT MITT INTERNET ÄNTLIGEN ÄR TILLBAKA (och är inte alls bitter över att det tog nästan 3 dagar innan de fixade det).

Sedan så vill jag önska Fia och Sandra en underbar Tunisienresa! Ses om en vecka!

Kommentarer
Postat av: fia

taaack igen gumman, vi ses snart! :D

2010-06-04 @ 08:45:22
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0