Sommarlov?

Det här med ledighet verkar ju inte riktigt vara min grej.

Jag steg upp 10 imorse och såg att det var sol ute, så jag bunkrade upp med en bok, bra musik och gick ut. Och just när jag ska lägga mig ner och börja njuta av den första lediga dagen på länge, så ringer telefonen (chefen på Konsum). NEEEEEEJ!

- Men, hej! Du, kan du jobba idag?
- Jomenvisst, det går ju jättebra!
(Hejdå, lediga dag).
Så det var den lediga dagen. Hm.

Och tydligen så ska jag jobba imorgon också. Vart tog ledigheten vägen?

Men jobbdagen avslutades iaf med att pappa bjöd mig och Simone på mat på Tre Kronor. Ett fett och gott skrovmål. TACK! Den satt som en smäck.



Och kolla extra noga på nummer 50. Jag ville bara konstatera för er Göteborgare att ett s.k CALSKROVE existerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0