JAG HATAR TELIA!

Har varken haft en fungerade mobil eller internet de senaste två dagarna, och det funkar fortfarande inte, men nu har jag iaf tagit mig in på något oskyddat nätverk, så ja. Får väl se hur länge man får vara här. Men ja. ETT STORT HAT MOT TELIA IAF (eller vems fel det nu är?). Men det verkar bara vara en del av norra Göteborg som blivit drabbade av det här och naturligtvis ska man bo just där. Fan.

Så om det är någon som försökt ringa/messa mig de senaste två dagarna så har det nog inte gått så bra. Eller jag får lite sms i klumpar lite då och då och jag har försökt svara på dem, men har ingen aning om vilka svar som gått fram. OTROLIGT IRRITERANDE!

Annars är det fint. Tokvarmt och soligt här i Göteborg och imorgon har vi sista skoldagen, sen väntar avslutning och fest på fredag. Riktigt nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0