What a day.

Denna dag har varit en riktigt nyttodag (inte matvändigt sett dock, men på alla andra sätt). Började dagen med lördagsfrukost med tjejerna och det smakade nästintill lika fantastiskt som en hotellfrukost. Därefter begav jag, Frida och Karro oss till Twisted feet Dance Academy där vi tog två dansklasser, en i MTV fusion (någon typ av hiphop), samt en i Dancehall/Ragga. Var sjukt kul! Men eftersom att det var gratisklasser så var vi nästan 50 pers i en alldeles för liten danssal och det var längesen jag svettades så mycket. Galet!

Sen när vi kom hem så gjorde vi en massa pizza (bra matlådor till veckan), sen så har jag och Karro tagit tag i flyttpackningen och vi höll väl på till kl. 12 ikväll. Så det var skönt att få göra bort lite av det. Och imorgon drar jag nog till Gamlestaden för att storhandla med Joppe. Nice, nice.

Men som sagt. Ingen vanlig lördag, men en otroligt bra en ändå!





Känns lite vemodigt att flytta från mitt kära rum. Har trivts så grymt bra här med allt. Men det verkar vara min grej att flytta. Adressändrade för typ 7:e gången igår och det känns som att de måste hata mig på posten. Men vad ska man göra? Är man student så är man.

Sov gott, kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0