Tack, tack!

Dagens tack går till Frida och deras släktingar Alice och Lennart som kört ett helt billass till min lägenhet idag. Tack så jättemycket! Är verkligen hur tacksam som helst för det! Och dessutom kommer de att köra min säng och allt sånt senare i veckan. Så ja. Världens största TACK till dem!

Och jag har haft en kanonbra dag i skolan idag! Trivs verkligen som fisken i vattnet nu, både med dansen och med alla människor! Och nu är det bara 4 veckor kvar tills det är lov igen. Hej och hå! Tiden kommer bara flyga iväg den här terminen känns det som.

Ska bege mig in i duschen nu. Verkligen det jobbigaste jag vet och jag kan dra mig i timmar för att göra det... Jag menar. Hur värt känns det? Jag ska ju bli minst lika äcklig imorgon igen. Suck.

Och idag bjuder jag på några gamla godingar:

Jag och några tjejer på besök i Umeå -06

Jag och Kajza med Jackass-snubben i Turkiet -07


Jag och brorsan på Skellefteås Stadsfest -08

Men justja. Duschen var det ju ja.... Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0