Status - halvinflyttad

Hann förbi lägenheten en snabbis efter skolan och började fixa lite med gardiner och annat småplock, men det kommer ta sin tid innan jag lyckats packa upp alla saker jag har. Herregud, vad man samlat på sig mycket skit alltså (men mest kläder). Måste göra en garderobsrensning och skicka iväg typ hälften av allt jag äger. Skulle underlätta all flyttning i framtiden faktiskt.

Mysig dag på skolan idag också. Tycker om att vara där, det får mig att må bra! Och på jazzen började vi med en ny koreografi som gick snabbt som attan, men satan i gatan vad kul!



Och hur många har lyckats skära av sig en bit av sitt nagelband med sitt spårvagnskort?

Klant.

Och nu väntar flyttstädning hela helgen. Sa jag att jag var peppad? Nja, inte riktigt va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0