Nyttosöndag

Idag har det hunnits med följande: Ätit en mycket god frukost med tjejerna, åkt förbi systrarnas nya lägenhet i Kallebäck, åkt förbi min nya lägenhet, åkt och storhandlat med Joppe på Willy's (gick bra förutom några stora missöden, som exempelvis två trasiga kassar), åkt förbi Nordstan och inhandlat diverse nödvändigheter, åkt hem och ätit gómiddag, packat, städat och nu står tvättning på schemat. Känns som att jag kommer stupa i säng ikväll.

Trenden håller i sig och det blev en fantastiskt god söndagsfrukost idag också.






Och här är mitt framtida hem. Och den mysiga innergården påmminner lite om hattstugan med alla söta små hus (som är tvättstugor).





Mitt blivande rum.

Och söta Maria var på besök idag.



Tror det kommer bli kanon det här! Är bara så förbannat less på allt flyttande hit och dit... Vill bara hitta ett ställe där man kan bo under resten av sin Göteborgsvistelse. Men det kommer väl.

Ska fortsätta flyttpacka, städa och tvätta nu.
Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Fia

Såg ju skitfint ut ju :) toppenlägenheten! Ringer någon dag i veckan och uppdaterar mig gumman :)

2010-01-18 @ 15:23:27
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0