MAT!

Nu när terminen har dragit igång igen så har även min ämnesomsättning kommit igång för fullt och jag äter som en stor karl. Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, mellanmål, kvällsmål... Och ändå är jag hungrig exakt hela tiden. Men det är tur att mat är så förbannat gott, så jag har då inget emot att stoppa i mig det hela tiden heller. Men ifall det skulle komma hem en liten köttklump hem till Skell i sommar, så vet ni att det bara är jag.

Och idag var det matlagningshysteri här i Mölndal. Vi gjorde älgfärs/sweetchili/morots/champinjonbiffar med kokt potatis och morotsstuvning. Och det blev en fantastisk smaksensation!

Och nu har jag två stretchande och skönsjungade musikalelever i mitt vardagsrum. Mysigt! (Är dock lite bitter för att jag inte fick rösten själv bara). Hm. Men jag är glad att jag får lyssna iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0