Kompis, det går bra nu.

Magen mår bättre och bättre nu och jag har fått en annan medicin som jag tycker hjälper, så det är ju bra. Lika bra är det dock inte att det är helg snart, vilket betyder flyttstädning. Och jag är ungefär så opeppad som man kan bli. Vill bara att lägenheten ska städa sig själv.

Börjar även kännas väldigt vemodigt att flytta härifrån nu. Har trivts så bra här... Dock så är jag ju övertygad om att jag kommer trivas minst lika bra i Gamlestaden, både med sällskapet och med lägenheten, men det är det här med förändring. Alltid lite nervöst och konstigt i början, men sedan när man väl kommer in i det så är det inga problem alls och man tycker bara att man är knäpp som ens har oroat sig.

Men som sagt. Imorgon börjar det tråkiga. Matsortering, rensning och städning i en alldeles för tom och tråkig lägenhet. Så snälla, låt helgen bara flyga iväg.

Kommentarer
Postat av: Dad

Förstår precis hur du känner

2010-01-21 @ 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0