I väntan på bättre tider...

Har varit hemma från skolan idag också och det var precis lika trist som igår, men det var välbehövligt. Mådde fortfarande inte bra under hela förmiddagen, men nu på eftermiddagen har jag piggnat till avsevärt. Så imorgon väntar då garanterat skola. Inser verkligen hur mycket jag älskar att vara där när jag tvingats vara hemma i två dagar i rad.

Längtar tills allt med flytten är klart nu också. Har iofs redan fått över nästan alla mina saker till Joppe, men har ändå en massa saker att göra som exempelvis flyttstädning och uppackning. Och just då man kommit i ordning så är det dags att flytta igen. Så känns det i alla fall.

Nä, men ska lägga mig på min stackars madrass och se film. Nåt måste man ju försöka underhålla sig med en sån här lång och tråkig dag iaf. Usch.

Det spartanska livet här i Mölndal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0