Hej, trött tjej.

Igår var jag rätt pigg, idag är jag helt död. Och jag slumrade in som en däckad säl på spårvagnen. Rätt skönt ändå (om jag inte hade skrämt iväg mina medpassagerare genom att rycka till som en mupp varje sekund, samt dreglat ner min halsduk). Nä, nu är man tillbaka till det hårda livet helt enkelt. Och det är bara att acceptera de långa och tuffa dagarna som man har framför sig varje dag. Hur jävligt det än kan kännas ibland.

Ikväll blir det dock att mysa ner sig i soffan och se So you think you can dance. Mycket bra inspirationskälla där alltså.

Men lite husmanskost ska jag nog stoppa i mig först.
Tjohej, leverpastej.

Absolut världens bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0