Glad, men trött.

Första dagen på BA avklarad och jag måste säga att det känns fantastiskt bra att vara tillbaks! Jag trivs så gudomligt bra med hela min klass och alla andra människor runtomkring. Så ja. Det är helt enkelt för bra för att vara sant!

Inledde iaf dagen med lite kontaktimpro, därefter stepp (sjukt svårt och jag har ännu mer korvstoppning i min lilla hjärna än någonsin) och sen avslutade vi dagen med balett med danstreorna (snällt att ge oss en sån start på terminen?). Men jag är motiverad som sjutton nu iaf! Och en sak till. Jag har till och med kommit ihåg att posta min studieförsäkran till CSN. Det är jag förbaskat stolt över (var bara tvungen att säga det så att jag kan få känna mig lite bra).

Men en dusch nu, sen kanske lite stretch med Karro, eftersom träningsvärken redan är ett faktum.

Jag längtar verkligen tills det blir ljust på mornarna och snön försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0