Det nya livet

Igår städade vi som tokar hela dagen och hade jag varit en stackars polack som jobbat på ackord så hade jag tjänat ihop en förmögenhet. Jag lovar! Men när vi sedan var klara vid 20-tiden, så sken lägenheten som en nypolerad posche. Så ja. De kommer att få jobba på rätt bra för att hitta något att anmärka på.

Och inatt sov jag min första natt här i Gamlestan. Var så sjukt skönt! Och ännu bättre var det att vakna upp imorse och inse att man inte behövde passa någon tid för spårvagnen, utan bara kliva upp, äta frukost, göra sig i ordning och sedan promenera till skolan. Oslagbart!

Sedan efter skolan åkte jag och handlade en sväng med Evvsi och Dennis, därefter har det bara varit att packa upp, packa upp och återigen packa upp. Och nu börjar faktiskt mitt rum likna ett rum. Skönt.

Och så här bra kändes det igår då vi var klara...





Ska hänga lite med Joppe nu, men vi hörs då.

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, så himla perfekt att kunna promma till skolan ju :) Kommer ju bli guld till våren.

2010-01-26 @ 18:06:07
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0