Det är fint att komma hem.

Jag bor verkligen med två helt otroliga tjejer här i Mölndal. Jag menar, hur mysigt är det inte att komma hem med sina kläder ihopvikta, posten sorterad och lite godis på sängen, samt lite varm choklad och ostmackor på det? Nä. Ett bättre välkomnande hade inte kunnat gå att få.

Och om mindre än 12 timmar drar skolan igång igen och det är med blandade känslor. Är skittaggad på att komma igång, men ändå lite nervös inför allt som komma skall... Men jag är övertygad om att det blir kanon i slutändan! Och nu går det dessutom mot vår här så småningom också, vilket betyder sol och värme. Det gillas starkt.




Men om man skulle göra ett tappert sovförsök? Känns dock lite hopplöst med tanke på att jag snittat att sova till 13-tiden två veckor i sträck. Men lite sömn inatt kan nog kanske ändå funka? Kommer hur som helst vara i chocktillstånd imorgon då väckaren ringer sådär äckligt tidigt. Och så kommer jag säkert däcka tidigt som attan imorgonkväll. Hm. Ja, det låter som en bra plan.

Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Fia

uuuusch, jag längtar INTE tills väckarn ringer imorgon! hemska tider...

2010-01-10 @ 22:56:04
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0