Då var det kört.

Hade tänkt att jag inte skulle vara borta en enda dag den här terminen, iaf inte en enda dag innan lovet. Men vad händer? Jo, magsatan vill visst jävlas med mig igen... Åh! Jag blir så sjukt irriterad över att den gör så mot mig! För jag tycker verkligen att det inte finns något just nu som ska kunna utlösa den där magonten. Känner mig inte speciellt stressad över nåt, jag sover och äter bra och det finns egentligen inget som jag går och oroar mig över... Så varför ska det komma tillbaka just nu? Skit också. Har iaf varit på apoteket nu och köpt medicin och det börjar då släppa lite nu iaf... Men har fortfarande svårt att stå upprätt. Mongomage.

Skönt att det är bara är tisdag idag och att jag inte missar så mycket. Men ändå. Totalt värdelöst att vara hemma från skolan. Det är ju så tråkigt.

Update:

Och helt plötsligt var alla mina grejer flyttade till Gamlestaden. Så nu är det helt tomt här i rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0