2009, part two - Göteborg

Den 15 augusti flyttade jag in i våran lägenhet i Mölndal, tillsammans med Karro, Frida och Evelina.

Och skolan drog igång...


Och jag hade fått en fantastisk klass som jag trivs förbaskat bra med.

Och vi blev vansinnigt nollade.






Bror Daniel och Åsa gifte sig.








Jag blev 22 år och detta firades med en heldag på Liseberg med tjejerna.



Sofia kom på besök ner till Göteborg.

Och hösten fortsatte och det började närma sig slutet på terminen, men först några trevliga tillfällen.



Det blev jul på Liseberg.


Därefter väntade förberedelserna inför höstens julspex och fest på BA.






Så efter sista kvällen med klassen, för det här året iaf, så begav jag mig hemåt med tåg mot norr och mot Skellefteå. Och där väntade sannerligen vintern.




Och slutligen så avslutades året med en mysig jul och och härligt nyår!


GOTT NYTT ÅR, kära vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0