2009, part one.

I januari flyttade jag in till Berga i Linköping med världens bästa Linda.


Och hela våren var fylld av rep inför vår slutföreställning "Cirkus" på Lunnevad.


Och en härlig vår fortsatte och vi njöt av vårvärmen som började komma.



I april åkte jag och Elin till fantastiska Egypten för en veckas sol och bad och avköppling.




Därefter var det dags att söka till Balettakademien i Göteborg.

Kort därefter åkte vi i klassen till Viksjöfors i Hälsingland för ett Dansforum. Och det var en fantastisk helg i maj, med värme, dans och underbara tjejer.





Och juni kom och skolan slutade och jag åkte hem till Skellefteå för jobb, stadsfest och familjemys.



Därefter en sväng till Stockholm, Uppsala och Linköping.






Sen blev det så småningom Augusti och jag flyttade ner till Göteborg för att börja på Balettakademien.

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Linda din ex-sambo :)

Jag saknar dig din gamla get!! Vi måste ses snart igen :)

snaaaart kanske ja kommer till götet och går me dig igen :D HOPPAS!

GOTT NYTT ÅR ÄLSKADE VÄN!

Puss & Kraaam

2010-01-01 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0