Tacomys

JAG HATAR ATT DISKA MATLÅDOR! Var bara tvungen att säga det.

Annars har det varit en bra dag, jazzen var dock jobbigare än någonsin, men ändå fruktansvärt kul! Baletten var däremot ingen höjdare och det kan till stor del bero på att jag höll på att bli förgiftad av min egen stank från dansdräkten under hela lektionen. Fyfan. Man ska inte glömma bort att tvätta den.

Sen så har jag hunnit springa upp med en massa flyttkartonger till vinden, så nu börjar mitt rum faktiskt likna ett rum. Skulle bara behövt få upp gardinerna, men det finns inga färdigborrade hål och jag äger tyvärr ingen slagborr, så det kommer bli problem. Pappa och Lukas, var är ni?

Och ikväll kommer Evelina hit och det blir taco-och filmmys. En perfekt fredag. Sedan droppar nog Maria och Robin förbi en sväng och lagar pannkakor. Härliga typer det där.

Men trevlig helg, och kom ihåg - det bästa med fredag är att det är så nära till måndag (visa ord från vår modernlärare.) Mycket uppmuntrande.



Och Joppes rum/vardagsrum

Jag trivs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0