Slappardag 2.0

Tre utslagna hjältar i soffan nu efter ytterligare en dag med hämtmat. Lyxade dock till det med lite kinamat idag och det satt som en smäck, så nu är nog jag orörlig för resten av kvällen.

Skola imorgon igen, känns som en evighet sen, men det ska nog gå bra. Har klass med Karl och Knut på moderna imorgon också och det ser jag verkligen framemot! Har hört att de ska vara tokbra!

Annars är det en del på gång. Mycket som jag ska ta tag i nu. Usch. Men det löser väl sig.


.
Trots all denna förbaskade snö överallt, så kan jag nog ändå inte låta bli att tycka att det är rätt vackert.

Kommentarer
Postat av: Frida

Karl och Knut är sjuuukt, sjukt, SJUKT bra men helt galna! Haha, ta det lugnt!

2010-02-21 @ 23:05:38
URL: http://fridasliviord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0